0

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagentje is leeg.

Opvoeren CDI / ECU

Cdi 32 KM/H
op voorraad
€ 25,00
Cdi 45 KM/H
op voorraad
€ 25,00
CDI 25 KM/H
op voorraad
€ 25,00
CDI 35 KM/H
op voorraad
€ 25,00
CDI 55 KM/H
op voorraad
€ 25,00
CDI 65 KM/H
op voorraad
€ 25,00
CDI 25-35 KM/H afstandbediening
op voorraad
€ 40,00
CDI 25-45 KM/H afstandbediening
op voorraad
€ 40,00
CDI 25-65 KM/H afstandbediening
op voorraad
€ 40,00
CDI 45 -65 KM/H afstandbediening
op voorraad
€ 40,00
ECU 25 KM/H EURO 4
op voorraad
€ 99,00
ECU 32 KM/H EURO 4
op voorraad
€ 99,00
ECU 45 KM/H EURO 4  snorscooter
op voorraad
€ 99,00
ECU 45 KM/H EURO 4 bromscooter
op voorraad
€ 99,00
ECU 55 KM/H EURO 4
op voorraad
€ 99,00

Scooter opvoeren

Een scooter opvoeren kan door de CDI of ECU te vervangen of door een ander en sneller type te monteren.
In onze webshop kun je kiezen uit verschillende types zodat je scooter een stuk sneller kan. Wanneer je dit combineert met een begrenzer dan kun je de scooter ook afstellen op een bepaalde snelheid zodat je er bij een politiecontrole nog net mee wegkomt.
Wij verkopen de CDI en ECU modules in onze webshop wat gewoon plug and play gemonteert kan worden,deze zijn exact conform wetgeveing en voldoen precies aan het maximum wat mag worden gereden.
In onze webshop kun je eenvoudig en goedkoop een nieuwe CDI of ECU bestellen.
Loopt je motorblok onregelmatig, of start hij niet, dan is de kans groot dat je dit onderdeel moet vervangen.
Natuurlijk kan het ook zijn dat je gewoon je scooter wilt opvoeren.
In dat geval koop je een sneller type voor jouw snorscooter
 of bromscooter.
Kijkt u alvorens u besteld eerst naar de CDI of ECU module die u in uw scooter heeft zitten.
Deze elektronische onderdelen kunnen niet retour gestuurd worden als die niet zouden passen.

Wat is een CDI of ECU en wat doet dit onderdeel:
Een CDI of ECU is een elektrisch scooter onderdeel welke ervoor zorgt dat je ontsteking (verbranding) op het juiste moment plaatsvindt.
Achter het vliegwiel/koelvin zit een ontstekingsspoel en pick-up (signaalgever).
Deze sensor geeft aan de CDI door op welke plek de zuiger zich bevindt.
De CDI rekent uit wanneer er een vonk moet geven om het verbrandingsproces mogelijk te maken, en geeft dit signaal door aan de bobine welke een stroomschok doorgeeft aan de bougie.
Geeft de bougie geen vonk, dan kan het dus aan meerdere onderdelen liggen waaronder de bougie en de bobine.
Door de bougie uit de cilinderkop te schroeven (wanneer hij koud is) en hem met het schroefdraad met behulp van een tang tegen je cilinder aan te houden, terwijl je een startpoging doet, kun je erachter komen of er een vonk aanwezig is.